Als een artikel niet besteld kan worden of tijdelijk niet leverbaar is, staat er in plaats van de winkelwagen knop, de knop "Houd me op de hoogte".
Wilt u informatie zodra dit artikel weer besteld of geleverd kan worden, dan kunt u onze notificatie service activeren. Zodra het gewenste artikel weer beschikbaar is, wordt er een e-mail verzonden naar het e-mailadres dat is opgeslagen in uw klantaccount.
De notificatie service wordt voor dit artikel automatisch gedeactiveerd zodra de e-mail is verzonden. U kunt de service ook op elk moment op het artikel zelf deactiveren.
Let op: wij bieden deze service uitsluitend aan ingelogde klanten.
U ziet de notificatieknop alleen voor items die momenteel niet beschikbaar zijn. De knop is exclusief beschikbaar voor geregistreerde klanten. Je moet dus inloggen om deze functie te kunnen gebruiken.
Om de notificatie service te gebruiken, activeert u deze door op¨de knop te drukken op het item dat momenteel niet beschikbaar is:
Als de notificatie is geactiveerd, krijgt u een bevestiging te zien met het e-mailadres waarnaar de beschikbaarheidsmelding wordt verzonden wanneer het artikel opnieuw kan worden besteld:
Als u de notificatie service voor een artikel wilt deactiveren, klikt u eenvoudig op de knop "houd me op de hoogte annuleren":
Blijf altijd op de hoogte en geniet van vele voordelen. Registreer en ontvang alle informatie eenvoudig en snel.